wie geht's? :D


Hej Kochani! Mam potrzebę napisania do Was kilku słów, mimo, że tak mało Was ostatnio tutaj zagląda. Mam teraz bardzo mało czasu wolnego, więc nie jestem tak aktywna jak kiedyś. Ci z Was, którzy śledzą mnie na Facebooku, pewnie wiedzą, że wyjechałam do pracy do Niemiec na kilka miesięcy. Jestem tu od kilku dni i przyznam, że trochę tęsknię za moim dawnym trybem życia.  Pociesza mnie fakt, że tu jestem bardziej "produktywna" i wszystko co robię ma jakiś cel. Niemniej jednak brakuje mi mojego wieczornego szycia sukienek, wizji zaliczenia wszystkich modowych imprez w tym sezonie, śpiewania przy sprzątaniu, niecenzuralnych słów przy każdej możliwej okazji i szybkiej kawy bez spienionego mleka. Chyba tylko tego śniegu mi nie jest ani odrobinkę brak - TUTAJ NIE MA GO ANI PŁATKA! 
 
Melancholia raczej jest dalekim mi zjawiskiem, ale chyba zwyczajnie tęsknię! Na poprawę humoru wrzucam kilka świetnych zdjęć, niestety swoich nie mam czasu i okazji pykać, więc inspiracje będą tu przeważały od teraz :(
 
Dobranoc i trzymajcie się ciepło w tym zimnie! Wielki buziak! ;*
 
 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz