nowości!

Hej hej ;) Dzisiaj z racji tego, że troszeczkę zaspałam, miałam pracowity poranek. Musiałam zrobić zdjęcia (w piżamie, do tego walczyłam z wiatrem i czasem) i szybko lecieć na pocztę wysłać zamówienia z szafy. Na szczęście bez zbędnych komplikacji się udało, uniknęłam nawet deszczu ;D Efekty pokaże Wam za chwilkę, ale chciałam wspomnieć jeszcze o jednej rzeczy ;) Mianowicie niedawno nawiązałam współpracę z przemiłą i pomocną Darią, która prowadzi bloga just-be-stylish . Już niedługo do wygrania u niej moja Galaxy Bag, więc serdecznie zapraszam ;)

A i jeszcze coś! Najważniejsze! W końcu utworzyłam fanpage na Facebooku do którego link TUTAJ . Bardzo bardzo BARDZO serdecznie zapraszam do polubienia, pozwoli to Wam być na bieżąco z moimi ciuchami oraz pomoże mi zbudować coś fajnego! ;D Miłego weekendu!






6 komentarzy:

  1. genialne legginsy i torba! jak tylko będę miała przypływ gotówki to zamówię u Ciebie legginsy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ODP: No to super kochana!:) Odezwę się do Ciebie jakoś na dniach i zrobimy konkurs!:)

    Za ciepłe słowa serdecznie dziękuję, miło że ktoś docenia moje starania:)
    P.S. Znalazłaś tą bluzę?;> Bo jak nie to może mi uda się coś znaleźć.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej to czekam, mam nadzieję, że będzie cieszył się dużym powodzeniem ;>
      no takiej zwykłej czarnej nie, ale jeszcze raz zrobię obchód w tygodniu ;))

      Usuń
  3. Genialne !!!! Pomyślę nad kupnem... Lubię :) Zapraszam do mnie mochaorcappuccino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. love the leggings!

    OdpowiedzUsuń