village shorts

Ależ mamy piękną pogodę dziś! Przed sekundą skończyłam przerabiać brązowe spodenki. Zauroczył mnie ten materiał, kwiaty w folklorystycznym stylu są przepiękne. Już wyobrażam sobie, jak ciekawie mogłyby wyglądać z przewiewną białą koszulą i kapeluszem. Niestety ja nie doświadczę cudnego uczucia noszenia ich, gdyż jest to rozmiar 34 ;( Więc drogie dziewczyny, spodenki niedługo będą do sprzedania ;)
Tymczasem ja idę dalej smażyć się na słońcu i czerpać inspirację z mojego zielonego, słonecznego ogrodu ;D




3 komentarze:

  1. a u mnie zimno:(
    szorty boskie wyszły! Może takie same tylko z motywem panterki? Też byłyby ciekawe!:)
    Aha no i podawaj ceny:*

    OdpowiedzUsuń
  2. WPADNIJ!:)

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA ROZDANIE / KONKURS, gdzie do wygrania m.in. ear cuff i bransoletka AZTEC !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne!:)pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń